Zalety pływania

Pływanie pomaga dotlenić i uodpornić nasz organizm, zwiększa wytrzymałość, usprawnia krążenie, pracę serca i płuc Download the Real Farm app. Opóźnia procesy starzenia, także ujędrniając i wygładzając naskórek. Skutecznie wspiera kuracje odchudzające, zapobiega wadom postawy i koryguje je Download The Honorable.

Poprawa ogólnej sprawności

Dzięki aktywizacji dużej liczby grup mięśniowych harmonijnie rozwija całe ciało 소프트웨어. Szczególnie korzystny wpływ ma na ogólny rozwój i sprawność dzieci. Mali pływacy mają lepszą koordynację ruchową, są sprawniejsi i odważniejsi 쉬운 성경 무료.

Przy rehabilitacji

Lekarze zwracają uwagę na szczególne znaczenie pływania w rehabilitacji osób ze schorzeniami kręgosłupa 생일 노래. W wodzie stawy oraz kręgosłup nie ulegają takim przeciążeniom, jak na lądzie, są rozluźnione, a to niweluje ból i zmniejsza cierpienie.

Przy odchudzaniu

Pływanie doskonale wspiera również odchudzanie Download The Thousand Thousand Abimusang. Środowisko wodne zmniejsza ciążenie masy ciała. Nawet osoba otyła czuje się w wodzie lekko i swobodnie, a w tym czasie organizm traci znacznie więcej energii niż na lądzie 의천도룡기 2018. W trakcie godzinnego pływania w średnio umiarkowanym tempie można spalić nawet 500 kcal. To prawie tyle samo, ile przez dwie godziny szybkiej jazdy na rowerze lub aerobiku centos 5.5 64bit 다운로드. Dla podtrzymania kondycji fizycznej warto stosować zasadę 3 x 30 x 130 ? tzn. pływać trzy razy w tygodniu, po 30 min, w takim tempie, aby uzyskać przynajmniej 130 uderzeń serca na minutę Avoid the gaedd. Osoby z ambicjami sportowymi powinny zasięgnąć porady kardiologa, aby wykluczyć przeciwwskazania do dużego wysiłku w wodzie, zanim zwiększą obciążenie treningowe 해외에서 네이버 영화.

Dla kręgosłupa

Plecy wklęsłe (pogłębiona lordoza lędźwiowa): praca nóg do stylu grzbietowego uzupełniona wahadłową pracą nóg do kraula na piersiach lub wariant trudniejszy – praca nóg do delfina; pracę nóg do stylu klasycznego ograniczona do pozycji na grzbiecie Skrzywienie boczne (skolioza): przede wszystkim ćwiczenia asymetryczne, głównie pływanie kraulem i grzbietem jedną lub drugą ręką i nogą.

Kiedy zacząć naukę…

Naukę pływania można już zacząć w wieku przedszkolnym. Nigdy jednak nie jest za późno, żeby zdobyć tę przydatną umiejętność i nie ma osoby, która nie potrafiłaby się nauczyć pływać! Osobę dorosłą, sprawną fizycznie potrafimy nauczyć pływać w 16 godzin. Zapraszamy na zajęcia, które odbywają się na basenie w Zespole Szkół Ekologicznych przy ulicy Słowackiej w Zielonej Górze.

Share This